2017. május 16., kedd

Ismerd meg a Dióbolt alkotóit és nyerj egy Athéné ékszerszettet!

Azt már biztosan sokan tudjátok, hogy a Dióbolt egy családi műhely, ahol édesapámmal ketten alkotjuk meg nektek a természetes, fából és fekete dióbolt készült ékszereinket és lakás kiegészítőinket. Ebből a bejegyzésből most megtudhatod, hogy mi a közös bennünk, a kézműves alkotáson túl!

A kreatív alkotás mindig jelen volt a családunkban, édesanyám régebben sokat varrt, tőle tanultam én is, később tanfolyamokon is tovább csiszoltam a tudásom. Édesapám régóta dolgozik fával, a gyerekszobánk össze bútorát, az ágyaktól a galériáig, ő tervezte és építette meg. Így nem csoda, ha a testvéreimmel is igyekszünk, amit tudunk, magunk megoldani, elkészíteni.

A Dióbolt közös hobbiként indult, én kísérleteztem az ékszer készítéssel, Édesapám pedig egyszer adott nekem egy marék diószeletet, hogy próbálkozzam azzal is. A diószeletek különleges, filigrán mintája magával ragadott, és azóta is nagyon izgalmasnak találom, így ez lett az az alap, amin elindultunk. 

Na, de nem csak a kézművesség az, amiben hasonlítunk, vagy mondhatnám: amit tőle örököltem...

Hogy izgalmasabb legyen, most egy nyereményjáték keretében tudhatjátok meg!

A kérdés az, hogy az alább felsorolt négy jellemző közül melyik NEM IGAZ mindkettőnkre?

a) balkezesek vagyunk
b) nagyon szeretjük a halat
c) jártunk együtt népdalkörbe
d) cserkészek vagyunk

Írd meg a tipped ide, a bejegyzés alá kommentben (ne ijedj meg, ha nem jelenik meg rögtön, előbb jóvá kell hagynom). A válaszadók között az Athéné quadruplet gyöngyös szettet fogom kisorsolni, május 27-én. EGY helyes válasz van, május 26. 24:00-ig lehet választ adni.

Köszönjük, ha megosztod facebookon!

Ui.: Május 26-án, a Cikória Életmódbárban is lehet választ adni a kérdésre, az ott leadott válaszok ugyanúgy érvényesek.

Ui.2.: A nyertes nevét a szavazás után ebben a bejegyzésben fogom közzétenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése