2011. október 27., csütörtök

Éjmélye gyűrű

Végre összeszedtem magam, összeragasztottam és lefotóztam a sorban álló rózsákat és medálokat, szóval minden rajtam múló lemaradásomat behoztam. Azért nem fogom egyszerre rátok ömleszteni az összeset, igyekszem 1-2 naponta, elosztva adagolni az új posztokat...

A mai bejegyzés egy "éjmélye" gyűrűről szól, amit egy kedves megrendelőm kérésére alkottam. Ez a kék szín nekem borzasztóan tetszik, már készítettem belőle két rózsát korábban, és sajnáltam is, hogy még senki más nem szeretett beléjük... Aztán egyszer csak megkaptam a kérést egy gyűrűre, pont ebből a kékből! Hát mondanom sem kell, nagyon lelkes lettem, és amint tudtam, összeállítottam a rózsát. Szeretem, ha a kedvenceim nektek is annyira tetszenek, mint nekem:)!

Felirat hozzáadása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése