2012. március 13., kedd

Virágterápia

   Aki ismer, tudja, hogy engem azért viszonylag nehéz kihozni a sodromból. Néha-néha azonban akad egy-egy olyan tisztességtelen vagy (nem a képességei miatt) értetlen ember, akin iszonyúan fel tudom húzni magam. Hát ez történt tegnap, reggel egy rossz húzással sikerült valakinek úgy felidegesítenie, hogy rettenetesen bepörögtem. (Ne vegye senki magára, nem ismerem személyesen az illetőt...!) Délelőtt próbáltam még a szakdolgozatommal foglalkozni, de az agyam is egyszerűen felmondta a szolgálatot. Végül félreraktam az egészet és elővettem a rózsás készletemet, hátha az megnyugtat. Talán az sem véletlen, hogy pont a barack színűt választottam ki, hogy abból készítek rózsát. Háromnegyed óra koncentrált babrálás ugyan nem tudott teljesen megnyugtatni, de legalább kicsit lehiggadtam és tudtam folytatni a napomat... 
   Nagyon remélem, hogy nem lesz szükségetek rá, de azért tudom ajánlani "terápiás" célra a barkácsolást, vagy ha nagyon nincs időtök/kedvetek akkor ezt a megnyugtató színű, helyes kis hajbavalót is, hátha nektek is jókedvet varázsol a napotokba!

RÓZSÁS HAJCSAT
átmérő kb. 4,5 cm







2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! :) Kívánom, hogy legközelebb ne csak terápiás céllal, hanem saját magad kedvtelésére, örömből fakadóan alkoss! :)
    (ui: a tavasz örömére ki is tűzöm a kabátomra a pöttyös rózsát, amit tőled vettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)! És viseld örömmel a rózsát:)! Egyébként van egy ötletem raktáron, amit lehet hogy majd megkérlek, hogy készítsd el nekem. De majd csak ha már elég konkrét lesz az elképzelésem ;)...

      Törlés