2011. augusztus 23., kedd

Sikeres vadászat

   Ma elzarándokoltam az Üllői útra, hogy feltöltsem apadozó ékszeres kelléktáramat. Fő célpontomban, a Kreatív Hobbyban persze nem találtam meg mindent, amire szükségem volt, így benéztem a szomszédos gyöngy-outletbe is. Már hallottam róla korábban is, hogy létezik ott egy "dobozos akció", ami annyit tesz, hogy egy maroknyi méretű műanyagdobozkát 290-390 Ft-ért telepakolhatsz annyi gyönggyel, amennyi belefér. Rengetegféle gyöngy, fityegő van, minden színben, persze legalább a háromnegyedük gyenge műanyag, egyszerűen ócska, igénytelen és giccses. A repertoárban szerepel 3 cm nagyságú műanyag körömcipő, teáskanna, malackás bögre, napszemüveg, mackók minden mennyiségben, bársonyos felületű hatalmas gyöngyök, karikák, amik kissé kopottak- elképzelni sem tudom, hogy valaki viselne ilyet... Persze, outlet, nyilván a maradék kötött itt ki. 
   Azért nem hordom le olyan nagyon, mert a bolt másik felében most is egy halom szép, különleges gyöngy, és ékszeres kellék van, többször fogtam ki már jókat. Ha arra járok, mindig bemegyek. Most is jó ötlet volt körülnézni, ugyanis olyasvalamire akadtam, amit már évek óta vadászok méterárukban, rövidárukban, kreatív boltokban és bárhol, ahol járok: fa gombokat. Ráadásul 3 különbözőt. 18 db fagomb és egy jó adag gyöngy azt hiszem bőven megérte azt a 390 forintot...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése