2011. szeptember 14., szerda

Erdő mélyén

A virágok királynője között is különleges ez a rózsa, úgy gondolom, hogy egyedül is megér egy külön bejegyzést.

Megrendelésre készült, és a leendő viselőjével együtt kerestünk hozzá megfelelő anyagot a kincsestáramból. Erről a zöld anyagról eddig nem tudtam, illetve biztosan szembejött már, de rózsa-szempontból nem foglalkoztam vele. Ám amint előbújt a zsák mélyéről, azt hiszem, azonnal beleszerettünk... Nem is lehetett mást megálmodni belőle, mint egy finom, elegáns alkalmi kiegészítőt! Mivel nehézselyem, féltem, hogy ilyen nagy méretben nem lesz jó a szirmok tartása, ezért a szokásos 6 helyett 8 szirmot vágtam ki, hogy szép, tömött legyen a virág. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, szép és nemes lett, igazán illik a megrendelőjéhez!

A fantázianevet azt hiszem, nem kell magyarázni, a fényképek háttere is azt a hangulatot hivatott erősíteni, amit a textil szépségesenszép mély erdőzöld színe áraszt... (Mondtam már, hogy szerelmes vagyok a színekbe?...)

Erdő mélyén- kitűző és hajdísz




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése