2011. szeptember 19., hétfő

Hagyományos, natúr

   Egy idő óta szinte csak gyöngyös, vagy valamilyen különleges dió ékszereket készítettem. Most úgy döntöttem, hogy egy sor hagyományosat is kiteszek a "vásáros-asztalkámra", mert tudom, hogy van, akinek ezek sokkal jobban tetszenek. Érthető is, mert a diók mintázata már önmagában is hihetetlenül dekoratív, alig győzöm csodálni... Amikor édesapám kezembe nyom egy újabb zacskó frissen felszelt diót, először csak szépen kiterítem az asztalomra és merengek felettük hosszú-hosszú percekig. Aztán szép lassan kezd bennem kialakulni, hogy melyik szelet vajon hogyan, milyen ékszerként mutatna a legjobban, melyik vonal mire hasonlít, hol érdemes a metszetet kifúrni... Így születnek meg a kis ékszereim.
   Most natúr, vagyis lakkozatlan sorozatot alkottam, -nekem így jobban tetszenek,- de fogok még lakkozottat is készíteni, mert annak is van egy különleges világa...

   És a sorozat (a fényképállvány szerepét egy taplógomba töltötte be):

Bőr hátú medálok

(elkelt)

Karikás medálok



Fülbevalók
750 HUF/pár
elkelt

elkelt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése