2011. szeptember 5., hétfő

Kopács Műhely

Többször láttam már hasonló, lapos drótékszereket, és mindig is nagyon tetszettek. Egyszer aztán valahol sikerült utána olvasnom a technikának, - ami igazán nem bonyolult,- és készítettem egy csigavonalas medált saját használatra. Azóta is az az egyik kedvenc medálom, mert fekete bőrszálon mindenhez megy, és mindig megdicsérik... A technikát közben félreraktam, mert jött sok más izgalmas dolog, de nem rég megtaláltam a megmaradt köteg drótot, és újra kedvet kaptam hozzá.
A Kopács Műhely az így készült ékszereim "márkaneve", kreatívan a készítési eljárásból ered: a puha, vastagabb ékszerdrótot a tervezett mintára hajlítjuk, és kalapáccsal óvatosan laposra verjük... Kicsi gyakorlatot, meg néhány eszközt azért igényel, de bátran meg lehet próbálkozni vele!

És a frissen készült medálok:
Pillangó

Violin

Sujtás
Forma









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése