2011. november 3., csütörtök

Alapanyag-mustra

   Ma keresztül-kasul bejártam a Kosztolányi-Móricz-Allee Bermuda-háromszöget, hogy s.o.s. begyűjtsek néhány alapvető alapanyagot, amiből vészesen kifogytam, és nincs esélyem 1-2 napon belül rendelni... Így aztán újból szembesültem a ténnyel, hogy a legismertebb hobbikellék-boltok nem olcsók. Valószínűleg egy-egy ajándékba, vagy saját használatra készült ékszernél nem számít, hogy a szerelőpálcika 8 vagy 10 forintba kerül, de nagy tételben azért nagyon nem mindegy. Így aztán általában én is igyekszem felfedezni az online ékszerkellék-boltok kínálatát, ahonnan sokszor postaköltséggel együtt is olcsóbban tudom beszerezni a szükséges hozzávalókat. Persze a pici képeken nem tudom sasszemmel bemérni a minőséget, de legfeljebb elsőre csak pár darabot kérek, aztán ha beválik, akkor kiürítem a raktárukat...
   Ezekből a gondolatokból jutottam el oda, hogy egyszerű hobbi-ékszerkészítőként nekem is sokszor nagy gondot jelentett, hogy honnan érdemes megfelelő alapanyagokat beszereznem, meg egyáltalán, melyik bigyó mire jó... Így aztán szeretném nektek felajánlani a lehetőséget, hogy örömmel állok a rendelkezésetekre az ilyen jellegű kérdésekben. Azért még én sem ismerem az egész piacot, de már van egy-két bevált helyem, néhány extrább alkatrészről tudom, honnan érdemes rendelni. De, hátha tudok segíteni. Régen nekem is jól jött volna, ha megkérdezhettem volna valakit...

   Kérdezzetek bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése