2011. november 11., péntek

Állatkert

   Kicsit elrugaszkodtam a szokásos irányvonaltól, ugyanis megrendelésre két ujjbábot varrtam ma. Rozmár Rezső és Elefánt Tivadar első eredetijét édesanyánk varrta nekünk gyerekkorunkban. A második darabok, amit már én készítettem, egy darabig fent voltak Meskán, ám végül unokahúgom birtokába kerültek, aki azóta is lelkes "használójuk". 
   Meglepetésként ért, hogy hosszú idő után Meskán megrendelést kaptam a bábok elkészítésére. Ma végül teljesíteni is tudtam a kérést, és bemutatom nektek az új játékokat:

Elefánt Tivadar és Rozmár Rezső
   Ha megragadta a fantáziátokat, ezeket vagy más bábokat is szívesen megvarrok, 350 HUF/db áron. Egyébként egyáltalán nem bonyolult az elkészítésük, és iskolai kötelességeimnek hála, nemsokára egy oktatóvideót is láthattok az ujjbábkészítésről. Bátran megpróbálkozhattok vele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése