2011. november 3., csütörtök

Apolka rózsaszett

   Néha bajban vagyok az elnevezésekkel, mert ez a rózsás-romantikus világ bennem annyira a mesék, királylányok, tündérek és varázslatos erdők-mezők képét jeleníti meg, hogy képtelen vagyok elszakadni ettől. Ezt, gondolom ti is felfedeztétek már... Erre való tekintettel megtornáztattam kicsit az képzettársításaimat, és eszembe jutott egy régi csíkos könyv (a lányok tudják, mi az...), az Apollónia kisasszony vendégei, amit 8-13 éves korom között minden nyáron elolvastam. Nem nagy irodalmi alkotás, de a békebeli, kissé szirupos, romantikus, Balaton-parti családregény csónakázással, nagy szerelmekkel és természetesen fodros ruhákkal kellemes időtöltés volt kiskamaszkorom nyarain.
   Ezt a világot idézi fel most ez a hajdísz-szett, három különböző méretű fehér rózsát ragasztottam ezüst hajcsat-alapra. Szettként mutatom be, de természetesen külön-külön is megvásárolhatók.

APOLKA SZETT



kicsi

közepes


nagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése